-
Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.meblespot.pl - obowiązuje od 01.07.2023r.
II. Postanowienia ogólne
III. Informacje dotyczące produktu oraz sposobu ich zamawiania
IV. Zawarcie umowy sprzedaży
V. Sposoby płatności
VI. Koszt, termin i sposoby dostawy produktów
VII. Postępowanie reklamacyjne
VIII. Prawo do odstąpienia od umowy
IX. Rodzaj i zakres usług elektronicznych
X. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
XI. Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych
XII. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
XIII. Postanowienia końcowe
Dział I
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
-
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – interaktywny elektroniczny formularz dostępny na stronie internetowej www.meblespot.pl umożliwiający złożenie Zamówienia poprzez dodanie Produktów do koszyka oraz określenie warunków umowy.
-
KOSZYK – Funkcja sklepu internetowego pod adresem internetowym www.meblespot.pl mająca na celu gromadzenie produktów stanowiących treść zamówienia skierowanego przez kupującego względem Twój Styl Twoje Meble Anna Stempin z siedzibą Piaski 26, 63-645 PIASKI, NIP 6191908971, Regon 302279356. System sklepu internetowego po wskazaniu wybranych parametrów przez Kupującego określi automatycznie przyszłe zamówienie, w szczególności poprzez wygenerowanie ceny z kosztem dostawy oraz uwzględni metodę płatności.
-
KLIENT, KUPUJĄCY, ZAMAWIAJĄCY– Każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność prawną oraz osoba prawna i jednostka organizacyjna, której przepisy szczególne przyznają osobowość prawną, korzystające ze sklepu internetowego w celu zakupu produktów lub usług oferowanych przez sprzedawcę. Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
-
SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Firma Twój Styl Twoje Meble Anna Stempin z siedzibą Piaski 26, 63-645 PIASKI, NIP 619-190-89-71, Regon 302279356, będąca w posiadaniu wyłącznym sklepu oraz marki www.meblespot.pl.
-
KONSUMENT– osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
PRZEDSIĘBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
-
PRODUKT, TOWAR – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
SKLEP - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.meblespot.pl.
-
ZAMÓWIENIE- Podjęte przez kupującego czynności techniczne oraz inne stanowiące wyraz jego woli w postaci akceptacji oferty Sprzedawcy, których wynikiem jest złożenie zamówienia. Oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą..
-
UMOWA SPRZEDAŻY– Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Czynność prawna uregulowana art. 535-581 kodeksu cywilnego a w przypadku gdy nabywca jest konsument również treścią ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.
-
DOSTAWA- Proces przesyłki zakupionych produktów lub usług do klienta przez sprzedawcę. Obejmuje czas dostawy, koszty dostawy oraz informacje o firmie kurierskiej lub innym przewożniku.
-
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
CENA– Kwota pieniężna określona przez Sprzedawcę, za jaką oferuje Produkt lub usługę Klientom w Sklepie. Cena zawiera podatek krajowy. wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
-
PROMOCJA - Okresowa oferta sprzedaży, w której produkty lub usługi w sklepie internetowym są oferowane po obniżonych cenach, a także korzystne rabaty i obniżki wymagające spełnienia określonych warunków. Uregulowana załącznikiem do regulaminu przypisanym do danej promocji.
-
PŁATNOŚĆ - Proces, w którym klient dokonuje opłaty za zamówione produkty lub usługi w sklepie internetowym. Może obejmować różne metody płatności, takie jak karty kredytowe, płatności elektroniczne itp.
-
ZWROT - Procedura, która umożliwia klientowi zwrócenie zakupionego produktu do Sklepu i otrzymanie zwrotu pieniędzy lub wymiany na inny produkt.
-
UŻYTKOWNIK – Każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność prawną oraz osoba prawna i jednostka organizacyjna, której przepisy szczególne przyznają osobowość prawną, która skorzystała z Formularza zamówień lub dokonała rejestracji, akceptując regulamin.
-
FORMULARZ ZAMÓWIEŃ- Elektroniczny formularz z którego Klient korzysta w trakcie składania zamówień, stając się Użytkownikiem.
-
NEWSLETTER - System powiadomień wysyłanych przez Sklep na adresy e-mail zarejestrowanych Klientów lub Użytkowników, zawierający informacje o nowościach, Promocjach, aktualnościach lub ofertach specjalnych.
-
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH - Twój Styl Twoje Meble Anna Stempin z siedzibą Piaski 26, 63-645 PIASKI, NIP 619-190-89-71, Regon 302279356 , dalej Administrator danych osobowch, podmiot jest odpowiedzialny za przechowywanie, ochronę, przetwarzanie i wykorzystanie danych osobowych klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-
POLITYKA PRYWATNOŚCI – dokument pod adresem przejdź do strony
-
REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu.
Dział II
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sklep www.meblespot.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
-
Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.meblespot.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
-
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.meblespot.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
-
Informacje odnośnie przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo pod adresem: www.meblepot.pl/politykaprywatności
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
-
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
-
ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
-
ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
-
Dział III
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ SPOSOBU ICH ZAMAWIANIA
-
Sklep www.meblespot.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
-
Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią samodzielnie oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego treści.
-
Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera podatek krajowy. Cena nie zawiera kosztów dostaw oraz usług dodatkowych.
-
Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.meblespot.pl) – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
-
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
-
Zamawiający zobowiązuje się do odbioru zamówionych Produktów oraz zapłaty oznaczonej kwoty pieniężnej zgodnie z treścią Zamówienia, w terminie nim zakreślonym. W przypadku niewywiązania się z zobowiązania z wyłącznej winy Zamawiającego, Sprzedawcy przysługuje dochodzenie naprawienia szkody na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego.
-
W przypadku bezskuteczności kontaktu z Zamawiającym ze względu na błędny numer telefonu i nieprawidłowy adres e-mail, Zamówienie zostanie anulowane w ciągu 14 dni od daty złożenia Zamówienia, a wysyłka do upływu tego czasu lub aktualizacji danych wstrzymana.
-
Umowy sprzedaży , zawierane przy wykorzystaniu Sklepu Internetowego są przechowywane przy wykorzystaniu systemu informatycznego przez okres retencji, nie krótszy niż obowiązujące przepisy podatkowe oraz zakres roszczeń cywilnych. A treść tych umów jest udostępniana wyłącznie stronom tychże Umów.
-
Możliwe jest złożenie zamówienia drogą elektroniczną poprzez adres email: biuro@meblespot.pl oraz telefonicznie pod numerem 519 479 333 w godz. 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku ( z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, opłata standardowa za połączenie według cennika operatora). W takim przypadku zamawiający zostanie poproszony o podanie danych osobowych niezbędnych do złożenia zamówienia, a następnie otrzyma wiadomość e-mail z zamówieniem, które należy zwrotnie potwierdzić, akceptując ofertę sprzedawcy.
- Podane na Listach Produktów wymiary mogą nieznacznie, w granicach określonych normami polskimi , odbiegać od rzeczywistych (+/- 2cm). Kolory przedstawione na próbnikach tkanin mogą się delikatnie różnić w zależności od posiadanego urządzenia wyświetlającego. Kupujący proszony jest o uwzględnienie tej informacji podczas decyzji o zakupie.
Dział IV
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
-
Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z Działem III pkt 5 oraz 6 Regulaminu.
-
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
-
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego działu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
-
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
-
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
-
formularz odstąpienia od umowy,
-
niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
-
-
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego działu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu lub przesyłany elektronicznie.
Dział V
SPOSOBY PŁATNOŚCI
A. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:A.1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
A.2. płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
A.3. Płatność przy odbiorze zamówionych produktów
A.4. Płatność z użyciem systemu Pay Smartney
A.5. Płatność ratalna za pośrednictwem Alior Bank S. A.
A.6. Karty płatnicze: Visa, Visa Electron,Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
-
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer:
84 1950 0001 2006 0403 2311 0002
Odbiorca : Twój Styl Twoje Meble Anna Stempin, Piaski 26, 63-645 Piaski
W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr –wygenerowany z e-mail--”.
-
W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą BLIK, karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków oraz innych. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
-
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie zakreślonym przez treść Zamówienia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
-
Przy wyborze płatności z pkt 1,2 niniejszego Działu, Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
-
Sprzedający zastrzega sobie prawo do obciążenia Zamawiającego kosztami wysyłki, w tym także przesyłki zwrotnej, w przypadku nieodebrania przesyłki z zamówionymi produktami lub podania błędnego adresu w Zamówieniu. Jednakże, jeśli Zamawiający jest Konsumentem, postanowienia niniejszego ustępu nie mają zastosowania w sytuacjach niezawinionych przez Konsumenta lub za które Konsument nie ponosi odpowiedzialności.
-
W przypadku anulowania Zamówienia (odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży) z wyłącznej winy Zamawiającego, po dokonaniu wysyłki Produktów przez Sprzedającego, Sprzedający uprawniony jest do odszkodowania z tytułu poniesionej szkody lub żądania odbioru. W przypadku gdy Zamawiającym jest Konsument wyłącznie do zwrotu kosztów transportu zwrotnego.
Dział VI
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
-
Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
-
Sprzedawca udostępnia następujące metody dostawy:
2.1. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa
2.2. Transport wyspecjalizowanego przewoźnika
2.3. Odbiór osobisty – e-mail informujący o gotowości zamówienia.
-
Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski.
-
Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 3 tygodni, chyba, że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób:
4.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania kwoty Zamówienia na rachunku bankowym lub koncie rozliczeniowym Sprzedawcy.
4.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
4.3 W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia uznania Kwoty Zamówienia z udzielonego kredytu na rachunku bankowym Sprzedawcy.
5. W przypadku zmiany adresu dostawy przez Zamawiającego po zleceniu wysyłki Produktu na błędny adres przez Sprzedającego, pierwotny koszt dostawy wskazany podczas składania Zamówienia może ulec zwiększeniu maksymalnie o 50 (pięćdziesiąt) %. O ewentualnym wzroście kosztów dostawy z uwagi na zmianę adresu dostawy, Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedającego przed dokonaniem zmiany adresu.6. Przy odbiorze Towarów przez firmę kurierską, firmę przewozową Zamawiający proszony jest o sprawdzenie, w obecności kuriera lub przewoźnika czy przesyłka nie posiada uszkodzenia wynikłego z transportu, czy jest nienaruszona, zgodna z Zamówieniem. W razie stwierdzenia uszkodzenia, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem, Zamawiający proszony jest o spisanie wraz z przewoźnikiem/kurierem protokołu szkody oraz niezwłoczne zgłoszenie tego faktu do Sprzedającego. Jest to bezpłatna usługa, gwarantująca najwyższą jakość usług, a przewoźnik/Kurier zobowiązany jest do sporządzenia protokołu w każdym przypadku na żądanie Zamawiającego. W przypadku odmowy spisania protokołu szkody po stronie firmy kurierskiej/przewozowej prosimy o niezwłoczny kontakt ze Sprzedającym.
Dział VII
POSTĘPOWANIE REKLMACYJNE
1. Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
1.1. Podstawa I zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. z dalszymi zmianami.
1.2. Podstawa I zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. z dalszymi zmianami.
1.3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu I ujawniony w ciągu 2 lat od tego zdarzenia.
1.4. Zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@meblespot.pl lub pisemnie na adres:
Twój Styl Twoje Meble Anna Stempin, PIASKI 26, 63-645 PIASKI
1.5. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji I okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj I datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią I przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
1.6. Dla oceny nieprawidłowości I niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić zdjęcia nieprawidłowości, wrazie konieczności Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt,
1.7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
1.8. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
1.9. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
1.9.1 pokrywa koszty naprawy, wymiany lub ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
1.9.2 obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) I zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o przyjęciu obniżonej ceny od Konsumenta.
1.9.3. w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
1.10. odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
Dział VIII
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego działu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
-
W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
-
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres:
Twój Styl Twoje Meble Anna Stempin, PIASKI 26, 63-645 PIASKI
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
-
Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego działu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
-
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
-
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego działu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
-
Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Konsument, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
-
Do odstąpienia od umowy, Konsument może posłużyć się formularzem odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.
-
Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności - od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie.
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
-
Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
Dział IX
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Administrator danych osobowych przetwarza dane w niezbędnym zakresie funkcjonalnym dla świadczenia usług, ochrony interesów, praw i wolności, a także ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń oraz ochrony przed ewentualnymi roszczeniami Użytkownika lub osób trzecich.
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.
- Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
- Zgoda użytkownika na przesyłanie powiadomień z pkt 6 niniejszego działu nie podlega rozwiązaniu wraz umową świadczenia usług elektronicznych natomiast podlega wycofaniu na podstawie obowiązujących przepisów.
- Usługodawca za zgodą użytkownika przesyła powiadomienia o nowościach, promocjach, aktualnościach oraz ofertach specjalnych, przy pomocy kanału komunikacji systemu Newsletter oraz innych dostępnych.
Dział X
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
-
Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w dziale IX pkt 2 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
-
Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
-
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
-
komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
-
dostęp do poczty elektronicznej,
-
przeglądarka internetowa,
-
włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
-
-
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
-
MebleSpot.pl informuje, iż podczas korzystania z usług www.meblespot.pl w komputerze użytkownika instalowane są pliki typu „cookies” . Instalacja konieczna jest do prawidłowego świadczenia usługi.
-
Więcej informacji na temat plików „cookies” znajduje się w Polityce Cookie pod adresem przejdź do strony
-
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Dział XI
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
-
Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@meblespot.pl
-
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
-
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
Dział XII
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
-
Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie Sklepu.
-
Firma Twój Styl Twoje Meble Anna Stempin z siedzibą Piaski 26, 63-645 PIASKI, NIP 619-190-89-71, Regon 302279356, będąca wyłącznym właścicielem marki www.meblespot.pl zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie i bez konieczności podawania przyczyny, o czym Klient zostanie poinformowany zgodnie z pkt 2 niniejszego działu. Ewentualne zmiany Regulaminu nie wpływają na zamówienia złożone przed wprowadzeniem tych zmian.
-
MebleSpot.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do funkcjonalności Sklepu w tym wprowadzenia jego nowych funkcjonalności.
-
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
-
Jeśli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
-
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z 6 pkt niniejszego działu.
-
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. z dalszymi zmianami.
-
Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
-
Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
zalącznik nr 1 pouczenie o odstąpieniu od umowy pod adresem Odstąpienie od umowy - MebleSpot
załącznik nr 2 formularz odstąpienia od umowy pod adresem przejdź do strony
Udanych zakupów i dziękujemy, że jesteście z nami,
Zespół MebleSpot.pl