-
Reklamacja
pobierz formularz zwrotu
…............................................
Miejscowość, data
Pełna nazwa sprzedawcy
Adres siedziby sprzedawcy
…............................................
Imię i nazwisko konsumenta
….......................................
….......................................
….......................................
Adres konsumenta
numer telefonu
adres e-mail
Formularz reklamacyjny
Wybierz żądanie i wypełnij puste pola:
a) żądanie naprawy/wymiany
Zawiadamiam, że zakupiony przeze mnie w dniu ……….. [nazwa towaru] jest niezgodny z umową. Niezgodność z umową polega na ……….. Brak zgodności z umową został stwierdzony w dniu……….. W związku z tym na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 43d) żądam:
-
wymiany towaru na nowy*
-
nieodpłatnej naprawy towaru*
b) żądanie obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy w przypadku istotnego braku zgodności towaru z umową bez wcześniejszego skorzystania z naprawy/wymiany
Zawiadamiam, że zakupiony przeze mnie w dniu……….. [nazwa towaru] jest niezgodny z umową. Niezgodność z umową polega na ……….. Brak zgodności z umową został stwierdzony w dniu……….. W mojej ocenie brak zgodności z umową jest istotny, gdyż …………….. W związku z tym na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 43e):
-
żądam obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………..) zł. Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ………... / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar*
-
odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ……….. / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar*
c) żądanie obniżenia ceny po wcześniejszym żądaniu naprawy/wymiany
Zawiadamiam, że zakupiony przeze mnie w dniu ……….. [nazwa towaru] jest niezgodny z umową. Niezgodność z umową polega na ……….. Brak zgodności z umową został stwierdzony w dniu ……….. Ponadto wskazuję, że:
-
przedsiębiorca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę, gdyż ………..*
-
przedsiębiorca nie doprowadził towaru do zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę gdyż ………...*
-
brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową, gdyż ………..*
-
przedsiębiorca oświadczył / z okoliczności sprawy wynika, że przedsiębiorca nie doprowadzi towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, gdyż ………..*
W związku z tym na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 43e) żądam obniżenia ceny towaru o kwotę ………... (słownie: ………..) zł. Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ………... / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar.*
d) żądanie odstąpienia od umowy po wcześniejszym żądaniu naprawy/wymiany
Zawiadamiam, że zakupiony przeze mnie w dniu ……….. [nazwa towaru] jest niezgodny z umową. Niezgodność z umową polega na ……….. Brak zgodności z umową został stwierdzony w dniu ……….. W mojej ocenie brak zgodności z umową jest istotny, gdyż ……….. Ponadto wskazuję, że:
-
przedsiębiorca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę, gdyż ……….. *
-
przedsiębiorca nie doprowadził towaru do zgodności z umową poprzez naprawę lub wymianę gdyż ……….. *
-
brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową, gdyż ……….. *
-
przedsiębiorca oświadczył / z okoliczności sprawy wynika, że przedsiębiorca nie doprowadzi towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, gdyż ……….. *
W związku z tym na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 43e) odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto / w sposób, w jaki dokonano płatności za towar.*
………………………
Podpis konsumenta
* Niepotrzebne skreślić
Załącznik: dowód zakupu (opcjonalnie) i/lub nr zamówienia